Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az MTV (nem királyi, hanem a Music) a Switch kampányok keretében jónéhány társadalmi célú üzenettel bombázta már meg a csatorna célközönségét, ami mindenképpen elismerésre méltó dolog. A legutóbbi, a vízfogyasztás mérséklésére, az azzal való takarékosodás fontosságára irányítja a figyelmet az MTV-től már megszokott, kissé furcsa, de vitathatatlanul figyelemfelkeltő formában. A film alapötlete mindössze annyi, hogy a benne szereplők a legkülönfélébb nyilvános helyeken végzik a kisdolgukat, amelynek kapcsán az alkotóknak szemmel láthatóan meglódult a fantáziájuk. Ennek köszönhetően láthatjuk, amint valaki a második emeletről a lent parkoló autó szélvédőjére brunzol, mások egy fa tövében, egy virágágyásban, trambulinon(!) vagy épp egy templomkertben könnyítenek magukon. És hogy mindezt miért? Hogy kevesebb vizet fogyasszanak, azaz ne kelljen lehúzniuk a vécét. Elég ökör egy ötlet, de arra jó, hogy felhívja a figyelmet pazarló vízhasználati szokásainkra, és az üzenet még a kissé beteges példák ellenére is átjön. Forrás: illegaladvertising
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.