Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A napokban twitteren már körbeküldtem az HBO legújabb kampányának webszájtját, ahol egy hihetetlenül látványos, eredeti és szórakoztató megoldással rukkoltak elő. A kampány központi gondolata, hogy az HBO sokkal izgalmasabb a többi csatornánál - hiszen ők a mozicsatorna - és az ott futó filmek fordulatosabbak, izgalmasabbak és lebilincselőbbek.
Hogy ezt újfent bizonyítsák, egy eddig általam még nem látott megoldást választottak. A kampányhoz leforgatott kisfilmeket úgy írták meg, hogy azok jelentése különböző nézőpontokból megmutatva módosuljon. Itt a nézőpontot szó szerint kell érteni, ugyanis a videók egy térbeli alakzat négy oldalára vannak felfeszítve, és ha az alakzatot a térben elfordítjuk - merthogy erre van lehetőség - különböző szögekből láthatjuk a központi jelenetet, ezáltal új részleteket vehetünk észre, amelyek megváltoztatják a film értelmét. Egy az ajtó mögött rejtőzködő szerető, a kémkedő takarítónő és még ezernyi apró kis dolog, amelyeket csak akkor vehetünk észre, ha fordítunk egyet a képernyőn.
Ehhez a kampányhoz most szerveztek egy ambient megjelenést is, és a négyoldalú vetítést a valóságban is megcsinálták. Itt a honlapon is látható filmek futnak, a nézők pedig Mekkában érezhetik magukat, hiszen mindenki kénytelen a középen lévő kocka körül sétálni, ha még időben meg akarja pillantani a másik oldalon zajló eseményeket. Aprócska ötlet, de a megvalósítása szenzációs. Ilyenkor vagyok mindig pipa, hogy ezek a kampányok hozzánk soha nem jutnak el.
via:goodideassalon
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.