Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az utcazenészekről sok minden eszembe jutott volna, de hogy reklámhordozóként is számításba jöhetnek, az bevallom, a mai napig nem. Hogy aztán, ez amiatt volt, mert szegényes a fantáziám, vagy mert nincs igazából értelme őket egy ilyen akcióba bevonni, azt döntsétek el ti. Az Axe ügynöksége és marketingesei mindenestre azt gondolták, hogy érdemes egy ilyen trükkel vinni az Axe aktuális termékének, az Axe Instinctnek a hírét. Ennek érdekében leszerződtek egy sereg utcazenésszel, akik 1000 dollár fejében vállalták, hogy jól látható helyre kiteszik a termék logóját, és felveszik a repertoárjukba a Look Good in Leather című számot (a mamutos-ősemberes reklámfilm zenéjét). A képet elnézve a bőrmellényen kívül nem tudom, milyen kapcsolódási pont van az Axe, a zenész, a célcsoport és az üzenet között, de arra mindenképpen jó volt, hogy számos lap, köztük a NY Times is foglalkozzon a kampánnyal, ingyen publicitáshoz juttatva a márkát. Szerintetek működik ez?
via:brandflakes
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.