Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Amikor 2009-ben először tűzött ajándék kokárdát a Kaiser szalámi gyártója a termék csomagolásán feszítő Ferenc József mellére, még azt gondolhattuk, hogy csupán tévedésről van szó. Hogy talán olyasvalaki eszelte ki ezt a marketing osztályon, aki annak idején egy kegyelemkettessel csúszott át a történelem érettségin, és nincs tisztában a szabadságharc és annak eltiprójának viszonyával. Máshogy nem nagyon lehetett magyarázni azt az inkább morbid tréfának tűnő otrombaságot, hogy egy cég csupán a névválasztás és a téma rokonsága, illetve a kedves vásárlók ingyenes ajándékok iránti szenvedélye miatt valóban képes legyen kokárdát tűzni a forradalmat vérbe fojtó császár képmása mellé.
Aztán amikor tavaly, majd idén ismét megjelent a polcokon a felkokárdázott szalámi, már egyértelmű volt, hogy nem egyszeri tévedésről, hanem tudatos stratégiáról van szó. Ez két dolgot jelenthet. A cég vagy direkt a termék körül rendre kialakuló botrányhangulatra épít, és a negatív reklám is reklám elv mentén építi a márkát, vagy egész egyszerűen nincs miért változtatni a bevált taktikán, mert a vásárlók tesznek erre a furcsa húzásra, és akkor is boldogan vinnék az ingyen kokárdákat, ha azok egyenesen a promóció ideje alatt a csomagolásra feltett 13 aradi vértanú szemébe lennének szúrva a fólián. Félek tőle, hogy sajnos ez az utóbbi az igazi ok. Nektek szúrja a szemeteket? (A fotóért köszi Baranya Júliának)
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.