Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Íme, egy érdekes példa arra, hogy nem kell mindig a célcsoporthoz beszélnünk, amikor ambient kampányt készítünk, hiszen maga az akció csupán egy csali, amit filmre véve és felrakva az internetre megszólíthatjuk az igazi célközönséget. Ilyen az Xbox Kinect utcai akciója is, amiben nem csak a gamereket és a fiatalokat kápráztatták el, hanem minden turistát, aki épp a közelben járt.
A barcelonai La Rambla egyike azon híres utcáknak, ahol csak úgy hemzsegnek az emberi szobrok, akik egész nap mást sem csinálnak csak meredten állnak a turisták legnagyobb örömére. A konzolokat gyártó Xbox úgy gondolta, itt az ideje, hogy forduljon a kocka és végre a turistákból legyen szobor. Három módosított Kinectet és egy 3D-s nyomtatót felhasználva olyan élményben részesítették őket, amiben még nem volt részük – és az internetezőknek sem. A vállalkozó kedvűeknek fel kellett állniuk egy kis pódiumra, majd mozdulatlanul várniuk, amíg a Kinectek 360 fokban rögzítették a pozíciójukat (részletek itt). Ezután egy speciális nyomtató elkészítette a pózuk miniatűr bábuját, amit pár perc múlva megkaphattak és hazavihettek. A kíváncsi turisták ezáltal egyedi szuvenírré váltak.
A különleges installáció százakat vonzott, ami eltörpül azoknak a száma mellett, akik majd az interneten fognak találkozni a videóval. És persze nem szabad megfeledkezni magáról a technológiáról sem, amit biztosan látni fogunk még más márkáknál is. Én például el tudnék képzelni hasonló outdoor megjelenést egy cipőmárkának, mobiltelefonnak vagy autónak is.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.