Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Vajon mi lehet a fő termékelőnye egy hipermodern mikrohullámú sütőnek? A gyorsasága. Ebből indultak ki a Y&R Thailand munkatársai, akik azt a feladatot kapták, hogy különleges módon népszerűsítsék az új LG SolarDom mikrót. Az ügynökség a gyorsaságot egy meglehetősen morbid ambient akcióval szemléltette: mozgó tengeri kajákat telepített egy forgalmas bevásárlóközpont akváriumába. De a sült makrélák, szójás sabák és panírozott királyrákok valójában kis robotok voltak, így "döglötten" is izegtek-mozogtak a vízben.
Az ügynökség így szemléltette, hogy a mikró annyira gyors, hogy akár egyből az akváriumból is meg lehetne enni a halakat. Nekem kicsit döcög a koncepció, de úgy tűnik az embereknek tetszett a dolog, hiszen 80%-kal nőttek a termék eladási mutatói az első hónapban, a Cannes-i zsűri pedig egy Arany Oroszlánnal jutalmazta a kampányt Outdoor kategóriában. Most már csak azt nem értem, hogy az összefoglaló videóban, miért tűnnek animáltnak a halak. Ti mit gondoltok? Igaziak a halacskák vagy CGI az egész?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.