Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A szavaknak súlya van és esetenként égethetnek is, mint például a Taco Bell promóciójában. A történet onnan indult, hogy amíg Amerikában órisái sikert aratott a Doritos Locos Tacos a bevezetése óta, a kanadai szájak irigykedve és bosszankodva tweeteltek arról, hogy ez náluk biztos sosem lesz kapható. A Taco Bell válaszul nem csak betömte a Locos Tacos-ra kiéhezett szájakat, hanem meg is etette velük, amit tweeteltek.
Az első elkészített Taco-k külsejére lézerrel égették a bosszankodó, csípős tweeteket, majd becsalogatták a csorgó nyálú rajongókat és népmesébe illően, megetették velük, amit írtak. Gyorsétteremlánctól láttunk már perszonalizálást, de az ilyen szinten személyre szóló akciók mindig órisái sikert aratnak, és egy kis befektetett kedvességgel sok elkötelezett rajongót szerezhetünk.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.