Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A tapasztalat sokmindenre megtanítja a rutinos reklmánézőt, de ez ellen a film ellen nem nyújthat védelmet. A reklám legsötétebb bugyraiba vezet ez a filmecske, amely az egészségesebbnek kinevezett Kaisers szalámikat hívatott reklámozni. Egy csinos nőt látunk az elején, aki mintha csak a Pannon napozó gyerekével akarna versenyre kelni, ipari mennyiségű arckrémet kent az arcára. Közben a narrátort halljuk, aki arra bíztatja a háziasszonyokat, hogy szépüljenek meg, és legyenek igazán szemrevalóak. Mert, hogy a szalámi az. Szó szerint! Ugyanis miután a főhősnő az elkészült fürdővízhez lép, és elmerül a habokban, a spa-élményt megkoronázandó mit helyez a szemére? Naná, hogy két szelet szalámit! Ez így leírva is borzalmas, de látványnak utolérhetetlen.
Bárki bármit is mond, ezen az egészen az sem segít, hogy a reklámblokkon belül a filmet követte egy visszavágás is, amiben egy nyereményjátékra invitálták a vevőket, amelynek díjai között volt wellness-hétvége is. Mert ez így is, úgy is csak egy üres szójáték marad, fájdalmasan együgyű megvalósítással. Bár, ha jobban belegondolok, a modell még így is jól járt, hiszen ha a Kaisers más termékét akciózza éppen, akkor a szalámi helyett talán tíz deka kenőmájast, egy pár Gyulait, egy libanyakat vagy egy egész bontott csirkét kellett volna egyensúlyoznia a kádban. Vagy ha a kreatívok nem erre a briefre sütötték volna el ezt az ultimate poént, hanem mondjuk a Praktiker őszi kampányához, kerühetett volna a pilláira egy hidegvágó, egy lombszívó vagy egy láncfűrész is. A szalámi legalább hasonlít az uborkára. Végezetül szeretném külön felhívni a figyelmet arra a kissé zsíros kacsintásra, amit a szalámítól zsíros szemhéjú modell ereszt meg felénk. Így lesz igazán szemrevaló a reklám.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.