Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Míg Amerikában már régóta az egyik legmegvetettebb társadalmi csoportnak számítanak, nálunk a biztosítási ügynökök csak mostanában kezdtek el felzárkózni a politikusok, ügyvédek és a reklámszakemberek mellé. Ez bizony nem az a téma, amivel egy biztosító szívesen foglalkozik a reklámjában, hacsak nem épp az a célja, hogy őszintén szembenézzen ezzel a ténnyel, és viccre véve a dolgot a maga javára fordítsa, és így próbáljon meg változtatni ezen. Az egyik legnagyobb nemzetközi társaság, az Aviva szerencsére éppen ezt tette, aminek az eredménye egy baromi jó reklám lett. Ebben egy csoport céges buvártúrán részt vevő biztosítási ügynökököt a túravezető bosszúból bezevar a cápák közé, miközben pókerarccal bizonygatja nekik, hogy azok játékos kis delfinek, és bátran meg lehet őket simogatni. A végén a kopaszodó fickó elnéző mosolyal állapítja meg, hogy sokan bizony nagyon utálják a biztosítókat, de ők az Avivánál most változtatni szeretnének ezen. A háttérből beszűrődő hangokat hallva ezt el is hiszem.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.