Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A Wonderbra marketingesei mindig vevők a figyelemfelkeltő, jópofa ötletekre, amelyeket az ügynökségek különösebb megerőltetés nélkül szállítanak is nekik. Ezen persze nincs mit csodálkozni, hiszen kinek ne indulna be az agya, amikor a megszokott folyékony súrolószer, protézisragasztó, vagy akciós törlesztő részlet helyett egy pár női mell körül foroghatnak a gondolatai. Szerintem annál, hogy valakit azért fizessenek, hogy munkaidőben formás melleken járassa az agyát, elképzelni sem lehet szebbet. Ennek a lelkes munkának aztán rendre meg is van az eredménye, amit a frankfurti Publicis iroda jópofa city light posztere is bizonyít. Ezen egy dúskeblű kishölgy látható, akinek mellei nem bírták a két dimenzióba való beszorítottságot, és megrepesztették az üveglapot. Ügyes ötlet, és még csak Eva Mendes csupasz melleire sem volt szükség a figyelemkeltéshez.
forrás: advertisinggoodness
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.