Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az új amerikai elnök körüli felhajtást, az Obamániát meglovagló reklámoknak se szeri se száma mostanában. Ezek közül azonban kiemelkedik kettő, ami olyan gyönyörű pédáját adja a hülyeségnek, hogy az már szép. Az egyik, egy német cég által a piacra dobott és Obama-ujjak névre keresztelt csirkemell falalatkák, a másik pedig egy csoki belsejű vanilia jégkrém itt a jobb oldali Napi adag rovatban is látható, Obamát a Fehér Ház előtt mutató, Black in White fősorú hirdetése. Személy szerint én már rég telítődtem a Barackos reklámokkal, de úgy látszik még mindig vanak, akik szerint érdemes újabb bőrréetegeket lehúzni az elnökről, már ha ez nem számít politikailag inkorrekt kifejezésnek. Aki még szívesen bobázná agysejtjeit további példákkal, az nézzen török bankreklámot, ahol a harmincnak hazudott ötvenes állatorvos helyett Obamát láthatja egy sajtótájékoztatón, amelyen személyesen magyarázza a nézőknek a bank akciós kamatlábait.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.