Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ennyi átköltés megengedhető egy ilyen bájos gyerekdal esetében (eredetileg testét szerepel a szövegben), pláne ha jó ügyről, mint jelen esetben a szervdonációról van szó. Az erre buzdító reklámüzeneteknél az egyik fő csapásirány annak bemutatása, mekkora hősök is lehetünk akkor, ha még halálunk felajánljuk szerveinket, hiszen ezzel életet vagy akár életeket menthetünk meg. A másik irány a könyörgés, amikor a reklám célja a befogadó szánalmának felkeltése, hátha felébred majd a lelkiismerete és ráveszi egy felajánló nyilatkozat megtételére. A harmadik út a fekete humor, ami feledtetni akarja a téma sötétségét, és egy jófajta morbid poén elsütésével igyekszik elterelni a figyelmünket a téma komorságáról.
Ennek egyik példája a Duval Guillaume által készített meglehetősen cinikus print volt, amelyen egy gyönyörű lány volt látható, mellette pedig az a gondolat, amely szerint legtöbbünknek akkor van esélyünk bejutni a csajba, ha felajánljuk a szerveinket. Egy az addicton szintén megfordult print arra mutat rá, hogy a koporsóban igazán semmi hasznát nem vesszük a szemeinknek, a mostani sajtóhirdetés pedig azt mutatja meg nekünk, hogy annál minden jobb, mintha a kukacokkal zabáltatnánk fel a szemgolyónkat. Ha ennél tartalmasabb életet szánunk ezen testrészünknek a halálunk után, itt az ideje rendelkezni. Ti felajánlottátok már a szerveiteket, vagy maradtok a kukacos verziónál? via: adland
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.