Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A nálunk is ismert, bár boltot még egy jó ideig biztosan nem nyitó, GAP ruházati áruházlánc néhány hónappal ezelőtt nagy elhatározásra szánta el magát. A 20 éve változatlan és közkedvelt logójukat szerették volna megújítani, egy kicsit modernizálni, amire annak rendje s módja szerint egy pályázatot írtak ki. Eddig még nem is lenne baj, csakhogy a pályázatra beérkezett javaslatok közül sikerült egy olyan verziót kiválasztaniuk, ami szemben az eddigi karakteres és a vásárlók által kedvelt logóval igazán semmitmondó és észrevehetetlen. Néhány nappal ezelőtt aztán megvolt a nagy leleplezés, az új logót a közönség elé bocsátották, akik a vezetőség nagy meglepetésére, azonnal és csoportosan kezdtek el hányni tőle. A fórumokat, blogokat és a facebookot is elárasztották a tiltakozó bejegyzések, mindenki a régi logó szerethetőségét kérte számon a menedzsmenten, azt követelve tőlük, hogy dobják a kukába az újat.
Fricskaként egy zseniális honlapot is létrehoztak, Crap your logo néven, ahol bárki, bámilyen szót beírhat, amiből az oldal a GAP mintájára logóvá alakít (a neves adrants reklámblog is napokig ezzel a logóval futott). A marketingvezető tett egy kósza kísérletet, hogy megvédje az újítást, aztán érzékelve, hogy süket dumája süket fülekre talál, végül beadta a derekát. Meghirdettek egy újabb, most már a tömegeket és a vásárlókat is bevonó design pályázatot, amelyen bárki beküldheti a saját javaslatát, amelyek közül a legjobbat majd szavazásra bocsátják. Ebben a helyzetben ez volt az egyetlen menekülési út. Az este egy újabb példáját szolgáltatta annak, milyen erőt is képviselnek a vásárlók a social médiában. Kedves ügyfelek, jó lesz erre itthon is figyelni.
Update: Ez a social média varázsa! Mire élesítettem a posztot, máris új fejlemény van az ügyben. A vezetők ugyanis úgy döntöttek, mégsem a crowdsourcing a megoldás, ezért belátva tökéletes vereségüket, épp az előbb jelentették be a facebook csoportjukban, hogy visszatérnek az eredeti logóhoz. Ha a végén kderül, hogy az egész egy megtervezett akció volt, akkor leborulok előttük.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.