Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Mi az, ami egy lázadó kamasz srácot meggyőz arról, hogy a hirdetett termék tényleg jó? Például az, hogy az anyja utálja, mert akkor biztos lehet benne, hogy ez éppen neki való. Ez volt a gondolatmenet a Dead Space 2 nevű játék bevezető kampányánál, amelynek során azzal igyekeztek meggyőzni a srácokat, hogy bebizonyították nekik, ez a játék annyira erőszakos és véres, hogy az anyjuk kiszalad tőle a világból. Ehhez 200 jóravaló, átlagos anyukát gyűjtöttek össze, akiknek azt mondták, hogy piackutatáshoz kérik a segítségüket. Aztán a gyanútlan anyukákat egyesével egy teszt szobába vitték őket, ahol három hatalmas monitoron bejátszották nekik a Dead Space 2 legvéresebb, legdurvább, leggyomorforgatóbb jeleneteit, amitől azok azonnal a nyakukban lógó kereszt után kaptak. Rejtett kamerákkal a tudtukon kívül film készült erről, majd megkérdezték őket, mit gondolnak a játékról. A feltüzelt szülők persze teljesen kikeltek magukból, és a játék azonnali betiltását követelték, amit az EA marketingesei azonnal ellenük fordítottak, és mintegy a játék nagyszerűségét bizonyító tényként tártak a valódi célcsoport elé. Vinni is fogják, mint a cukrot, bármennyire is megkérdőjelezhető a kampány.
Az egyik résztvevővel készült filmet ide is beszúrtam, a többit a youtube-on vagy ide kattintva nézhetitek meg.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.