Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A tavaly év végén életbe lépett, új Facebook profiloldal-dizájn nagy visszhangot váltott ki a felhasználók és a szakmabeliek körében. Az új felület legszembetűnőbb változtatása a rövid összefoglaló az illetőről (hol dolgozik, mikor született, milyen nyelven beszélt, stb.), illetve az alapadatok alatt lévő fotósáv, ahol a profilképeken túl a megjelölt képek is helyet kaptak. Az új dizájn sokaknak tetszett, de akadtak olyanok is, akik nem lájkolták a változást. Egyet azonban biztosan kijelenthetünk: a frissítés jó hatással volt a kreativitásra.
Nem meglepő, hogy az olyan nagy márkák is meglátták benne a lehetőséget, mint a Schweppes – így született meg az az egyedi Facebook alkalmazás, amellyel bárki könnyedén felturbózhatta az oldalát.
Pár nappal később a német Draftfcb ügynökség is kihasználta az új dizájnt, és így keresett magának munkatársakat. A gerillaakcióban 250 reklámszakember oldalát hackelték meg, akik ezáltal több ezer potenciális jelölthöz juttatták el az üzenetet.
Mikor azt hittem, hogy nincs új a nap alatt, rábukkantam egy kanadai ügynökség videójára, amiben a fotók mellett egy videóval is erősítik az összképet. A Youtube-on terjedő filmet már majdnem kétszázezren látták, ami igencsak szép számnak mondható.
Ezek után úgy gondolom, hogy fogunk még érdekes és újszerű megoldásokkal találkozni a közösségi oldalon. Ti tudtok hasonlóról? Ha igen, írjátok meg kommentben!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.