Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Amerika kedvenc chipse, a Doritos méltán híres arról, hogy a hagyományos média megjelenések helyett a fogyasztók aktivitásaira építve, felhasználók által generált tartalmat építsen be a kampányaiba. Minden a két évvel ezelőtti Super Bowl alkalmával kezdődött, amikor a márka az emberek kezébe adta a lehetőséget, hogy saját reklámfilmet készítsenek. A Doritos közösségi platformjára feltöltött filmek közül hatan kerültek a döntőbe, ahol a közönség szavazhatott, melyik három menjen le a Super Bowl alatt. A nagy sikerre való tekintettel a márka a következő években is lehetőséget adott az embereknek, hogy megmutassák a termék iránti rajongásukat.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.