Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A nő két lábon járó mell

Az Axe reklámjai sosem a politikai korrektségükről voltak híresek, szívesen ábrázolják a gyengébbik nemet egyszerű, az orruknál fogva vezethető lényekként, akiknek elég egy fújás az épp aktuális Axe termékből, hogy azonnal megadják magukat, és magukból, valamint ruháikból kivetkőzve üldözőbe vegyék a férfit. Ezúttal is valami hasonló volt a cél, de igyekeztek az egészet egy kicsit szofisztikáltabb keretbe foglalni. Az Axe haj termékcsaládhoz egy trükkös ötlettel igyekeztek kedvet csinálni a férfiaknak. A kampány kiinduló gondolata az, hogy egy kapcsolatnál az első benyomás a legfontosabb, és amíg egy férfi többnyire a nő mellét, addig a nők leginkább (az ő nem túl őszintének tűnő bevallásuk szerint) a férfiak haját nézik meg. Vagyis amikor ránk néznek, ez az, amit meglátnak bennünk. 

A film így egy különös pár, egy két lábon járó mell és egy csupahaj torzszülött kapcsolatának alakulását mutaja be az első pillanatoktól kezdve egészen addig, amíg a buszmegállóban meg nem ismerkednek, hogy aztán a mell fölötti, illetve a haj alatti részt is megismerjék egymásból. Érteni értem a metaforát, de valahogy az egész film kicsengése szerencsétlen marad, az én kedvemet legalábbis nem hozta meg a sampon vagy zseléváltáshoz. A tiéteket igen?

2012.08.22. 11:39 reklámbuzi Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr844724881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása