Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az Axe reklámjai sosem a politikai korrektségükről voltak híresek, szívesen ábrázolják a gyengébbik nemet egyszerű, az orruknál fogva vezethető lényekként, akiknek elég egy fújás az épp aktuális Axe termékből, hogy azonnal megadják magukat, és magukból, valamint ruháikból kivetkőzve üldözőbe vegyék a férfit. Ezúttal is valami hasonló volt a cél, de igyekeztek az egészet egy kicsit szofisztikáltabb keretbe foglalni. Az Axe haj termékcsaládhoz egy trükkös ötlettel igyekeztek kedvet csinálni a férfiaknak. A kampány kiinduló gondolata az, hogy egy kapcsolatnál az első benyomás a legfontosabb, és amíg egy férfi többnyire a nő mellét, addig a nők leginkább (az ő nem túl őszintének tűnő bevallásuk szerint) a férfiak haját nézik meg. Vagyis amikor ránk néznek, ez az, amit meglátnak bennünk.
A film így egy különös pár, egy két lábon járó mell és egy csupahaj torzszülött kapcsolatának alakulását mutaja be az első pillanatoktól kezdve egészen addig, amíg a buszmegállóban meg nem ismerkednek, hogy aztán a mell fölötti, illetve a haj alatti részt is megismerjék egymásból. Érteni értem a metaforát, de valahogy az egész film kicsengése szerencsétlen marad, az én kedvemet legalábbis nem hozta meg a sampon vagy zseléváltáshoz. A tiéteket igen?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.