Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az utóbbi években megszokhattuk, hogy az Old Spice zseniális kampányokkal nyűgöz le minket. Gondolom mindenki emlékszik, hogy jutott el Isaah Mustafa a fürdőszobából egyetlen vágás nélkül egy lóra, az izmaival zenélő Terry Crews-ra, vagy a világot megmentő Dikembe Motombora. Ennek most mind vége, mert új marketingigazgatója van az Old Spicenak. Az új kampány annyira vad, hogy konkrétan egy vadállat a főszereplője: Mr. Wolfdog.
Farkaskutya Úr viszont nem csak egy vadállat. Mint minden igazi főnöknek, íróasztalán megtalálható a Newton inga, a zöld búrás könyvelőlámpa és a menedzserkalkulátor is. Sőt, az asszisztensei két-kézzel hordják be a reklámdíjakat, mivel három pecséttel képes dollármilliókat keresni. De szerinte ahhoz, hogy sikeres legyél az üzleti életben, néha embereket is kell enned. Ha ez számodra elsőre nem egyértelmű, kövesd a twitterét és rettenetes, '98-as webdizájnt idéző blogját. A farkasunk úgy látszik kicsit le van maradva a trendekkel, de kíváncsi vagyok, hogy a W+K-nek ez a történetmesélős kampány hoz-e majd a korábbihoz hasonló díjesőt, vagy simán megeszi őket Mr. Wolfdog?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.