Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Biztosan emlékeztek a tavalyi Drama Button kampányra, amiről mi is irtunk. Ha unalmasnak találtad a belvárosi életet, csak meg kellett nyomnod egy gombot, és boom, jött a dráma. A díjnyertes ötlet úgy látszik a Renault-nak is nagyon tetszett, mert most gyakorlatilag egy az egyben lenyúlták. Ja nem teljesen, mert átnevezték "Va Va Voom" gombnak.
Két-két gyanútlan férfit és nőt tesztvezetésre visznek az értékesítők, majd amikor eljön a megfelelő pillanat, a mit sem sejtő sofőrökkel megnyomatják, a zavarbaejtően fura nevű gombot. És boom, vagyis voom, jön is a dráma: első látásra egymásba szerető idegenek, eltűntnek hitt apa és lánya találkozása, francia riksapékség ingyen baggettel, - és persze a mindent eladó szex - félmeztelen pasik és alulöltözött nők Moulin Rouge-t idéző tánca. Miután a szegény tesztvezető, már azt sem tudja, hol van, az értékesítő olyan lazán mondja a következő úticélt, mintha a világ legtermészetesebb dolga történt volna. Hát ez csak természetes, hiszen Renault-ban ülsz. Egész vicces és szórakoztató lenne a kampány, ha nem egy hónap híján pontosan egy éve láttuk volna a dráma gombot.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.