Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Egy szülő hajlamos azt gondolni, hogy az ő Pistikéje a legkerekebb fejű, legokosabb gyerek a világon. Ez azonban távolról sincs így, mert a gyerekek messze nem olyan okosak, mint amilyennek hisszük őket. Még az ötödikesek se. Mi sem bizonyítja ezt jobban, minthogy egy ócska trükknek is bedőlnek. A többnyire csak egészségtelen dolgokat szerető gyerkőcök például észre sem veszik, hogy suttyomban valami egészséges dolgot ad nekik a szülő, ha annak jó az íze. Így aztán simán át lehet őket verni, és a tudtuk nélkül eszik, illetve ebben az esetben isszák majd az egészséges dolgokat.
Alapvetően jó insight ez, akinek van gyereke, az tudja, mi mindenre képes egy kétségbeesett anyuka, hogy a zöldségeket megszerettesse a büdös kölökkel, aki persze csak ropin, csokin meg csipszen élne egész életében. Ebből indult ki a BBDO Auckland is, amikor elkészítette a Calci Yum nevű termékek animációs reklámfilmjeit. Ha valakinek ismerősek a rajzok, az nem a véletlen műve, ugyanis az új-zélandiak a nagysikerű Simon's Cat sorozat alkotóit kérték fel a reklám elkészítéséhez. Jó ötlet volt.
via: campaignbrief
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.