Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Lovemark. Elég hülyén hangzik ez a kifejezés nem? Mi köze van a szeretetnek egy márkához? Lehet egy márkát egyáltalán szeretni? Miazhogy! Sőt, szinte szerelembe is lehet esni vele, rajongani érte, és túl minden racionalitáson megvenni, megszerezni, bármibe is kerül. Ez az alapja Kevin Robert lovemark teóriájának, ami tulajdonképpen egy borzasztóan egyszerű gondolatmenet, mégis sok kérdésre választ ad. Minek köszönheti a Mini, a Harley Davidson, a Don Perignon, az Adidas vagy éppen az Apple azt a státuszt, amit elfoglal, és amire olyan irigy minden piaci szerplő? Mi különböztet meg egy lovemarkot egy brandtől?
Nagyon leegyszerűsítve Mr. Roberts szerint az, hogy a fogyasztók nem csupán elismerik a márka által képviselt minőséget, hanem szeretik is (imádják annak hangját, ízét, illatát, tapintását, kommunikációját, filozófiáját, stílusát vagy akár ezeket mind egyszerre) azaz érzelmi alapon közelítenek hozzá. Többet látnak bele a puszta funkcionalitásnál, kitartanak mellette, nem cserélik másra csak azért, mert az olcsóbb. A lovemark szinte a személyiségünk része, ezért az, hogy valaki mit tart a lovemarkjának legalább annyit elmond egy emberről, mint hogy mik a kedvenc filmjei vagy zenekarai. Gondoltam, hogy én kezdeném a sort, ezért elmondom, hogy nekem mik a kedvenc márkáim (ittetve a terminólógia szerint szeretetmárkáim), ti pedig folytassátok a sort a kommentekben. Tehát nálam így néz ki a dolog: Apple (sajnálom, ha ez valakit kiábrándít), Adidas, Dexter (igen egy sorozat is márka), DC, Lego, na és persze az addict . Most ti jöttök! Aki többet szeretne megtudni a lovemarkokról, vagy világgá kürtölné a sajátját, az a lovemarks.com oldalon ezt is megteheti.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.