Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A Super Bowl alatt sugárzott reklámok legtöbbje erre az egyetlen alkalomra készült, vagyis a netes utóélettől eltekintve soha többé nem kerülnek adásba. Ehhez képest egészen megdöbbentő az a szám, amit a Kreatív Online-on, illetve az ott belinkelt, az AGB Nielsen által a 2009-es év során sugárzott reklámokról készített összesítésben bukkantam. Ha tippelnem kellett volna, hogy melyik reklámot sugározták tavaly a legtöbbször, bevallom, sem a hirdetett terméket, sem pedig a nagyságrendet nem találtam volna el.
Én valami mosószerre tippeltem volna, pedig az abszolút győztes nem más, mint Urbán Ildikó kitalált művelődésszervező áradozása az Advil Ultra hatásáról. Tudjátok, ő az a rókafejű nő, aki olyan boldog attól, hogy épp nem fáj a feje, mintha folyamatosan ötöse lenne a lottón. Ennél laposabb, semmitmondóbb és észrevehetetlenebb reklámot elképzelni is nehéz, nem is csoda, ha a hirdető nem látott más eszközt a figyelem felkeltésére, mint hogy addig ismételgesse a tévében a filmet, amíg a fogyasztók nem könyörögnek kegyelemeért, vagy nem vesznek egy dobozzal a kék pirulából. Ezt a nyavalyás filmet képesek voltak 15 274 alkalommal adásba tenni a legkülönfélébb adókon, egy pillanatnyi nyugtot sem hagyva az embereknek. A boldogság kék piruláját hirdető filmeket ugyan csak 297 napon lehetett látni (a többin talán szabotázs történt?), akkor viszont olyan szőnyegbombázást rendeztek, amihez képest a Drezda elleni támadások is eltörpülnek. Április 24-én például 81 alkalommal sújtott le a hóhér, amit látva nem csoda, ha a kutatás szerint átlagosan 100 !!!!! alkalommal vésték belénk, hogy ne menjünk művelődésszervezőnek, mert megfájdul a fejünk. Ez a módszer hatásosabb mint az újinfluenza, ugyanis az AGB szerint nincs egyetlen olyan négy évnél idősebb, televíziós háztartásban élő honfitársunk, akinek sikerült volna megmenekülnie ez Advil Ultra járványtól.
De nehéz is lett volna megúszni, amikor a statisztika szerint egy ember átlagosan napi 20 percet fordít reklámnézésre, ami közben átlagosan napi 66,5 hirdetést néz meg. Én a magam részéről már rég minimálisra csökkentettem ezt a számot, és inkább csak az interneten nézem meg az aktuális szpotokat. Filmet, sorozatot szinte csak torrentről nézek, a tévében adott meccsek szünteteit pedig ennél lényegesen hasznosabban töltöm. Ez viszont azt jelenti, hogy kell lennie valakinek, aki majdnem a dupláját nézi a megadott reklámmennyiségnek, hiszen máshogy nem jöhetne ki az átlag. Nem irigylem azt a fickót, az egyszer biztos!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.