Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A múlt heti felmérésben arra voltunk kíváncsiak, mennyire jellemzi az addict látogatóit az az országos szinten tapasztalható reklámellenesség, amit a közelmúltban végzett felmérések mutatnak. Örömmel jelenthetem, hogy az addict blog egy aprócska, de üde színfoltnak bizonyult a nagy magyar reklámfóbiás szürkeségben. A felmérés alapján a reklámbarátok rezervátuma vagyunk, az egyik utolsó hely, ahol kreatív, fogyasztó és ügyfél többé-kevésbé jól megfér egymással, és az olvasók többsége nem gondolja azt, hogy az ország szekerét a politikusokkal és az ügyvédekkel összefogva a reklámkészítők tolják a szakadék felé. Persze a kommentekben előkerült minden olyan véleményklisé, amit a reklámosok fejéhez vágnak, ha már valakin hirtelen el kell verni a port, de sokan voltak olyanok is, akik megértőbbek és nyitottabbak voltak a szakma problémáival szemben. Jó volt látni, hogy 200 szakmabeli is kattintott a szavazóboxra, ezzel is mutatva, hogy sok reklámszakember is látogatja a blogot, az pedig külön öröm, hogy az egyetemisták közül is sokan jelölték számukra vonzó lehetőségnek a reklámos karriert. Meglepetésemre azok is sokan voltak, akik korábban szívesen kibróbálták volna magukat ezen a területen, vagy akár még most sem adták fel teljesen a reményt. Volt jónéhány szélsőséges vélemény is, de összességében engem meglepett a felmérés pozitív végeredménye.
Ezen a héten egy újabb aktuális témát, az ARC kiállítást és annak megítélését választottuk a közvéleménykutatás tárgyául. Azt a rendezvényt, amely megszületése óta megosztja a közvéleményt. Már a legelején is voltak olyanok, akik egész egyszerűen csak a szervezők ügyes húzásának tekintették az egészet, amivel jól megpumpolhatják a köztéri hirdető cégeket, na meg a bőkezű támogatókat. Mások épp ellenkezőleg azon a véleményen voltak, hogy nagy szükség van az ehhez hasonló kezdeményezésekre, amelyeken megvalósulhat egyfajta társadalmi párbeszéd, és végre olyanok is teret kapnak a médiában, akiknek amúgy nem lenne rá esélyük, hogy elmondják a véleményüket a fontosabb közös ügyeinkről.
Idén meglehetősen furcsa volt a felhozatal. A pályázat kiírásakor a témát megpillatva azt gondoltam, most majd rengeteg ötletes és pozitív munka születik majd, de sajnos a boldogság keresése közben megint csak az bizonyosodott be, mennyire keserű nép is a magyar. A legtöbb alkotásból mérhetetlen pesszimizmus és keserűség árad, és csak néhány olyan pályamunka akad, amit nézve azt érezhetjük, hogy a készítők tényleg megsejtettek valamit a boldogság valódi természetéről. Az egyik ilyen plakát a - talán nem is véletlenül - győztes alkotás, amely egy a nagymama abroszára tett, üres süteményes tányért ábrázol, az elfogyasztott csokitortában jelölve meg a boldogság forrását. Ezt értem, tehát szeretem - ahogy azt egy jóemlékű MOL-vezér mondta mindig a prezentáción.
Az elmaradhatatlan botrány persze idén is megvolt, ehhez a tavalyi Nike-ügy után most egy éneklő pina szolgáltatott kellő muníciót. Cserháti Zsuzsa slágerének refrénjét éneklő nemi szervet (a fenti képen) a zsűri nagy tanakodás után nem engedte utcára, de azért ügyesen gondoskodott róla, hogy mindenki lássa, és a frissiben alapított Dilemma díj odaítélésvel a médiaérdeklődés középpontjába állította. Erre persze rá is harapott mindenki annak rendje s módja szerint. Akit bővebben érdekel az idei ARC, az menjen ki, ha még eddig nem volt, vagy olvassa el az index bővebb lére eresztett beszámolóját. Én most csak arra kérnélek benneteket, hogy vegyétek elő híres ítélőkészségeteket, és az előítéleteket valamint negatív berögződéseket egy pillanatra félretéve helyezzétek mérlegre az ARC kiállítást. Válaszoljatok a kérdésre, és mondjátok meg, mit jelent a számotokra az ARC, éreztek-e még benne erőt, érdemesnek tartjátok-e kimenni és megnézni az alkotásokat. Szavazzatok, mert ez az igazi boldogság! Köszi.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.