Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Aki kezdett aggódni, hogy a magyar reklámok színvonala az utóbbi időben akkorát emelkedett, hogy már nincs mit az Arany Békasegg díjra jelölni, az nagyott tévedett. Az ok inkább az volt, hogy több reklámról nem tudtam időben képet vagy filmet szerezni. Ezúttal viszont valaki volt oly kedves, és elküldte nekem az OBI legújabb sokk-kampányát. Nem tudom, hogy ennek a koncepciónak van-e sajtó verziója, futni fog-e a tévében, vagy kizárólag azokat ijesztegetik vele, akik voltak olyan merészek, hogy ellátogassanak egy OBI áruházba. A reklám fősorát olvasva még azt gondolhatná az ember, hogy csak a szövegíró tett ki magáért a brainstormingon, de a hozzá kapcsolt kesztyűs kép láttán az art director bűnössége is nyilvánvalóvá válik. Csak remélni tudom, hogy azóta megbánták emberiségellenes bűntettüket, és jobb útra térte, vagy ha nem, akkor a sors megbüntette őket egy ultrarövid határidejű, 40 oldalas OBI prospektussal.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.