Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Azt hiszem, nem véletlenül fordul elő olyan ritkán, hogy egy reklámban a vizelettel poénkodjanak, hiszen a Tena Ladyn vagy Prostamol Unón kívül ki szeretné, hogy a vizelet jusson az eszébe valakinek a márkájáról. Pedig a prostamol Uno mellett ezúttal a Fiat Uno is erre az ösvényre lépett, és a szúrós szagú, sárgás folyadékra építette legújabb brazíliai aktivitását. Mert mi sárga és jellegzetes szagú még a húgyon kívül? Hát az üzemeanyag! Ezzel meg is van a kampány alapötlete, jöhet a kivitelezés! Már csak egy speciális pisszoárt kell felszerelni néhány szórakozóhely mellékhelyiségében, ami megméri a magukon könnyítani kívánók hólyagjából eltávozó vizelet mennyiségét, és azt átszámítva üzemanyagra kiszámolja, hogy ekkora mennyiségű benzinnel - még ha csak pár cseppet is sikerült csak kipréselnie magából a delikvensnek - mekkora utat lenne képes megtenni a hipertakarékos Uno.
Ha ez megvan, nincs más dolgunk, mint egy egyszerű animáció és egy a falba épített iPad segítségével demonstrálni a folyamatot, és bemutatni a megelepő adatot: egy hólyagnyi benzinnel körbeautózhatnánk a brazil esőerdőket (és nem azért mert már alig vannak). Kérdéses, hogy egy autó reklámjára éppen a férfi mosdó-e a legmegfelelőbb helyszín, és hogy néhány pohár sör elfogyasztása után kelle-e betámadni az célcsoportot, de ettől eltekintve annyi bizonyos, hogy maga az ötlet emlékezetes. Ha a vásárlásnál nem is, a benzinkút vécéjében biztosan eszébe jut majd a srácoknak, hogy milyen jó lenne, ha tényleg vizelettel menne az Uno
.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.